Friday, October 9, 2009

Apa maksud psikik boyar ye???


Okla...sebenonye xde mksud pe2 pown pkataan tu cume aku je xde idea nk ltak name pe so aku ltak le psykik boyar...aku gabungkan antara psychology dgn boy...disebabkan psycho xsdap dlm konteks anak2 mude skunk (eceh) aku ltak le psykik then boy tu sebenarnya nk refer kpd boya atu org kate mcm dak2 laki yg buaye le kot haha...Tp aku x buaye ye...The thing is...Don't gudge people by its cover...knali seseorang dlu then baru nilai. Slalunye penilaian org tntang aku teramatlah salah...Korg bayangkan ade yg cakap aku ni smbong sdangkan xknl lg aku haha...Ble dh knal baru xtlyn korg dgn keramahan aku kiki...Sblm aku submit post ni, korg dgar yer xknl maka xcnta...jd knal-knalilah aku spy korg leh jtuh cnta eheks...:-P

No comments:

Post a Comment