Monday, October 12, 2009

Hari yg amat memenatkan...


Hari ini 12 Oktober 2009 adlh hari plg menyeksakan pd aku...hari ni ade presentation Pmbangunan manusia,kemahiran komputer, pas2 ade lak sesi kaunseling indvdu, kelas Hubngan Etnik, presentation paper tajaan kt En. Zaki then last skali meeting AGM Kelab Fasilitator...aduhhhh tensen2!!!Esok ade test Psikologi lak, my prof who is so professional in counseling sgt straight n didik kami utk jd pro gak...i like his style of lecturing. Napela aku mrasekan kpanatan yg teramat sgt ni huhu...nk prepare for test esk pown rase mcm xlarat ni tp no matter what, study ttp study...aku anggap sume ni sbgi cabaran yg prlu aku lalui utk mencapai mtlamat yg telah aku ttpkan (wah ayat buku haha). Rabu ni present paper DTA kt CELCOM in english...hope paper will be succesfully presented sbb pruntukan yg besa amat2 diperlukan utk mnganjurkan debat yg mnjadi kbanggaan UM ni yg mana tlh mncecah kali ke 14 dan aku akan mrase bgitu berbangga krn mnjadi salah sbhgian dr penganjur...All the best for DEBAT TERBUKA ASTAR organizers...walah!!!

No comments:

Post a Comment