Wednesday, October 14, 2009

All the best to me

Semalam hari yg amat menyedihkan aku sbb xdpt g present kt CELCOM tu huhu...Tp walau ape pown, aku nk ucap tahniah kt Aja, Shira, Sarah dan Najib sbb tlh mlakukan yg tbaik dan skunk tgglkan doa kite aje spy CELCOM tbuka hati nk sponsor more than 4K haha. Aku jeles gak tgk gambo2 dorg smlm adehhh, hope pasni dpt g tmpat2 yg quite popular gak mcm HOTFM ke atau mane2 lah...Emmm skunk ni musim kn study sebenonye sbb kelas pown dh bnyak nk abes, spatutnye dh bleh start study dh tp aku ni msh lg menerawang, bermimpi dan bgembire...Mklumle konon2nye nk study smartle tp takot nt dh nk dkt exam baru mule nk menengok buku haha...Manela Prof Suradi xbising aritu...Xpe2 walaupown aku msh blm bukak buku tp, aku akan wat yg tbaek mase exam nt sbb bg diri aku, aku mmpu lakukan semuanya. Yg pntg kite xlupe terus pd pelajaran sudah.Ingt skit dtg ke UM ni sbb ape, bkn utk main2 lg tp nk blajo bsungguh2 krn aku memg mnat sgt belajo ni xtaula nape...maybe jiwa aku untk belajo dan bekerja.Pe2 hal all the best to me dan sume kwn2...!!!:-D

No comments:

Post a Comment