Friday, October 9, 2009

Raye kedua - Kuala Kangsar


Ni gambo mase aku mak, abah dgn opah kt Masjid Ubudiyyah Kuala Kangsar.Ni pmandangan dpan air pancut die...Dlm gambo ni ade aku, mak dgn opah je sbb abah ambek gambo camne lak nk join skali haha...Ni mase raye kedua.Sian opah aku, mase ni sume anak2 die dh pakat lek keej, tgl bapak aku je lg. So bapak aku ajakla dok smpi ari kamis...aku on je.Lgpown dok Slim bkn ade pe2 pown...Korg kalu xpnh bjln kt cni lg jln2 le tgk pmandangan kt masjid ni. Kt cni ade kubur kerabat diraja Perak, istana, ade istana lama dan mcm2 lg tmpat nk nerekreasi. Lebih kurang seronok gak le dtg cni.Bnyak gak ambek gambo kt cni tp gilir2 le dgn bapak sbb mak aku xreti ambek gambo.Kalu korg jenis kaki jln, dtg kt Perak mcm2 tmpt ade leh lawat.Kt Kuala ni tkenal dgn Labu Sayong.Kalu nk beli cenderahati utk org tsayang pown leh...Ble lg nk melancong kt Peraknye...btul x?haha

No comments:

Post a Comment