Saturday, October 10, 2009

Kat SOGO


Nampak x logo SOGO kt blkng aku tu?Ni gambo aku kt SOGO...Mase ni pas beli fresh orange saje je nk bgambo smbl pegang air oren bg korg tliur...Gambo ni xslap aku, Acik yg tolong tgkp, ktrg mase ni pk nk bgambo je.Jln skit bgambo...jln skit bgambo...Haha pndk kate kt kamera Yana tu memg full gambo mase g SOGO dgn PERTAMA.Tp SOGO just lalu je, xnyinggah pown. Time ni sebenonye tgh pnat gle, yela dok jln kaki jauh2 mane xpnat tp rase kpuasan gakla sbb jln rmi2 dgn dak kelas. Ketuanye Acik haha...Aku dh kehabisan baju dh sebenonye, ate korg bayangkan aku xde bajet nk mane2 pon tbe2 Acik dh bsiap lawa2 aduhhh die ajak gak g...nk xnk ikut gakla.Tp yg bestnye...this is the first time gather dgn dak2 kelas kuo same2. Kak Pah (Ain Al-Kamah) pown turun padang gak mklumla die alang2 nk wat IC gak.Beg tu lak aku tpkse bwk sbb nk ltak kamera diftal Yana, aku saje pnjm sbb nk bgambo dgn kwn2 kt kolej tp dh bz beno xde mase nk tgkp so alang2 dh kuo, nila pluang nk bgambo. Leh gak wat kenang-kenangan kuo same2. Tp sian gak la Sara dlm hal ni sbb HP die xsiap lg...Kt Sara rileks ye...Sabo sparuh drpd iman haha. Kalu korg taw mane side ni ky SOGO, cubela teka. Banyak gle Mat Bangla sebar flyers kt cni siap pake bunting kt blakang lg. Tp yela, dorg mcari rezki yang halal...Aku sbenonye xthn lame2 bgambo kt cni sbb banyak gle taik burung yg menepek smpi nk muntah aku nengoknye tp dlm gambo pande2 le kaver haha...:-P

3 comments:

  1. klu x pon....gambo atas ngan bwah tu...tukar la...asyik baju same jer...ish3....konselor2..

    ReplyDelete
  2. Hahaha...Whahai encik anep yg amat disyangi...dh tu je baju yg aku ade...lgpown nmpk seksi kit aku pake baju tu ahaks


    Ayie...jeleske???hehe

    ReplyDelete